رایگان قسمت 27 سريال آقازاده اثری از بهرنگ توفیقی, رایگان قسمت 27 سريال اقازاده پخش شده 5 دی 99 با لینک مستقیم کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, رایگان قسمت 27 سريال آقازاده جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی ایرانی بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه رایگان قسمت 27 سريال

دانلود سریال آقازاده

ک بنشینم… "شهریار مندنی پور" از کتاب: شرق بنفشه اشعار شهریار مندنی پور کتاب شرق بنفشه شعر سپید نیما چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 08:15 ق.ظ با من حرف بزن بانو - شهریار مندنی پور با من حرف بزن بانو. بگو که می‌فهمی همه‌ی اینها برای توست. بگو که قلبم را می‌شنوی در وجودم که هستی. بگو که داری خاطراتم را توی سرم می‌خوانی. بخوان آن‌همه انتظار و تنهاییِ آن‌همه سال ک صدایم را گرفته و بی‌زمان کرده است. خودت خواستی بانو، پس گوش کن. صدایم از پس کلمات با تو سخن می‌گوید. می‌پرسد چقدر یاری، تا کی یاری، تا کجا یاری. یا تو هم مثل آدم‌ها هر وقت که دیگر سودی نداشته باشم رهایم می‌کنی. یا تو هم مثل آدم‌ها دلت پرنده کوچکی است که می‌

اسامی بازیگران امیر آقایی, امین تارخ, مهدی سلطانی, لعیا زنگنه, کامبیز دیرباز, جمشید هاشم پور, سینا مهراد, سامیه لک, دیبا زاهدی, امین حیایی, ثریا قاسمی, نیکی کریمی

خلاصه داستان این سریال قصه ای پرالتهاب و جذاب را روایت می کند که نام شخصیت اصلی آن حامد است. سریال آقازاده در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند سریال قلب یخی دارد. این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد و در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت. شعار این سریال:"این قصه با خون تموم میشه…" می باشد.

خلاصه قسمت های اخیر: در قسمت های پیشین آقازاده دیدیم که چگونه تینا و بهروز با هم دست یه یکی کرده تا اموال نیما را مال خود کنند.‌ البته شاید تنها انگیزه بهروز را بتوان مالی دانست، ولی درباره تینا بدین شکل نیست.‌ وی به دنبال زمین زدن و نابود کردن نیما و به نحوی انتقام گرفتن خون خواهرش سارا است. به دلیل به زندان افتادن و پرونده قطور نیما، بهروز برای نجات دادن اموال نیما از مصادره و از دست دادنشان، به او پیشنهاد می کند تا اسناد را به نام خودش کند. در قسمت بیست و ششم آقازاده نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. این اپیزود با مواجهه دوباره تینا و نیما آغاز می شود. نیما ابراز می کند که چرا این همه سال به او نگفته بود که خواهر دارد، منظورش سارا می باشد. تینا به شدت با او مجادله می کند و بسیار او را تحقیر می کند و سپس در سکانسی دیگر در گفتگو با بهروز، در حالی که به تینا پیشنهاد می کند که برای حفظ جانش، باید آن جا را ترک کند ولی تینا با قاطعیت اعلام می کند که چنین قصدی ندارد و تنها با ریختن خون نیما است که آرام می گیرد. در ادامه بهروز نیز به نیما پشت می کند و در اتحادی تازه با حاج حسن، زیر پای نیما را شل می کند و با همکاری بازپرس پرونده دوباره نیما به زندان می افتد. حامد در پی اسناد و سر نخ هایی که وسیله تینا به آن ها رسیده بود به جایی که الکس پنهان شده بود می رود ولی مشاهده می کند که پیش از آن، فردی وی را به قتل رسانده بوده است. در همین حال سر و کله پلیس ها نیز پیدا می شود. مشخص نیست پشت ماجرای این داستان چه کسی است. این که متوجه ردیابی الکس از سوی حامد بوده و اطلاع داشته که قرار است حامد به نزد الکس برود و درست در همان زمان نیز با صحنه سازی و خبر کردن پلیس ها سعی بر این داشته که قتل الکس را به گردن حامد بیندازد. به نظر می رسد که بهروز بهرامی فردی باشد که این پازل ها را در کنار هم جور کرده است یا شاید هم شهنام؟! در ادامه ماجرا حامد به زندان می افتد. رویارویی حامد و نیما این بار در زندان و درگیری این دو در قسمت بعدی یعنی قسمت بیست و هفتم رخ می دهد. به نظر می رسد آقازاده با رسیدن به قسمت یکی مانده به پایانی در حال سپری کردن حساس ترین بخش های خود می باشد.

زمان پخش قسمت 27 آقازاده 5 دی 99

آقازاده مجموعه ای نمایشی به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه کنندگی و نویسندگی حامد عنقا است. فیلمبرداری این مجموعه از سال ۱۳۹۸ آغاز گردید. پخش این سریال از شبکه نمایش خانگی انجام می شود.

سریال آقازاده – Aghazade Serial سال ساخت: 97 | پخش: 99 | پخش کننده: کول دانلود نویسنده و تهیه کننده: حامد عنقا | | کارگردان: بهرنگ توفیقی

قسمت 27 سریال آقازاده