دانلود رایگان فیلم آپاچی بصورت کامل اثری از آرش معیریان, دانلود فیلم آپاچی بصورت کامل با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی, دانلود فیلم آپاچی بصورت کامل سینمایی ایرانی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه بصورت کامل

دانلود فیلم آپاچی

آرامشان… اصلِ کار، تپش قلبشان… انگار که یک دنیا آرامش را به رگ و ریشه ات تزریق می کند. و آنقدر عزیزند؛ آن قدر بکرند؛ که دلت نمی آید حتی یک انگشتت هم بخورد بهشان… می ترسی تمام شوند و تو بمانی و یک دنیا حسرت! بعضی ها؛ بودنشان… همین ساده بودنشان… همین نفس کشیدنشان؛ یک عالمه لبخند می نشاند روی گوشه لبمان… … و من چقدر دوست دارم این بعضی ها را. "ناشناس" برچسب‌ها: عاشقانه‌های ناب 5 نظر | توسط: نیما یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:58 ق.ظ بعضی شوخی ها خنده دار نیستند! پسرک ها شوخی شوخی به قورباغه ها سنگ می پرانند و ق

فیلم آپاچی – Apachi Film سال ساخت: 1397 |پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: حسین زندباف | نویسنده: اصغر نعیمی | کارگردان: آرش معیریان

اسامی بازیگران آپاچی رضا شفیعی جم, سحر قریشی, یوسف تیموری,رضا ناجی, مریم معصومی, آزاده اسماعیل‌خانی, حمید لولایی، مهتاج نجومی، نعیمه نظام‌دوست، شهره لرستانی، علیرضا رییسی، شهین تسلیمی، عزت رمضانی فر، مینا جعفرزاده، میثم رستگاری، علیرضا حق‌شناس و… خلاصه داستان آپاچی: همیشه باید برای تاخت و تاز آپاچی‌ها چاره‌اندیشی کرد. مگر آن که … خبرهای جدید از آپاچی عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده: اصغر نعیمی، دستیار اول کارگردان: محمدرضا اصلی، مدیر برنامه‌ریزی: سامان تفرشی، دستیاران کارگردان: محمدهادی شهباززاده – مهدی حاجی‌زاده – مهران رضایی، منشی صحنه: مهرنوش الفتی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد خالقی، نورپرداز و دستیار اول فیلمبردار: داوود محمدی، فوکوس من: احمد گودرزی، گروه فیلمبرداری: حسن لشگری، امیر نری موسی، حسام سلیمی، امید سلیمی، پیمان دستجردی، تدوین: آرش معیریان، دستیار تدوین: المیرا وهاب‌زادگان، جانشین تولید: حمیدرضا سرپیران، تولید: سید قربان صادقی، دستیار تهیه: غزال شفیعی، طراح صحنه: فاضل ژیان، دستیار طراح: جعفر محمدشاهی، دستیاران صحنه: فریاد صالحی، ماریا مشکات، علی خیری، دکوراتور: علیرضا خندان، تدارکات صحنه: علی جنتی مهر، طراح لباس: مهنوش عباسی، دستیار طراح: رها دادخواه، دستیار لباس: پرستو شفیعی، خیاط: نوشین فراهانی، طراح گریم: شهرام خلج، مجریان گریم: سعید دهقانی، سارا اسکندری، حکیمه اسلامی، صدابردار: مرتضی اصلان‌زاده، گروه صدا: میلاد شالی، محمدحسن بهرامی، صداگذار: حسین ابوالصدق، موسیقی: محمد فرشته‌نژاد، جلوه‌های بصری: حسن ایزدی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، فیلمساز پشت صحنه: مانی قدرت نما، فیلمبردار پشت صحنه: سامیار همتی نژاد، عکاس: هلیا رضایی، روابط عمومی: سپیده حیدرآبادی، دستیار تولید: محمدرضا شهباززاده، مدیر تدارکات: امیرهوشنگ حسینی، تدارکات: علی مخلصیان، بهبود زمانی، حمید برزو، محبوب برقی اصل، علی عاشری، تامین هنروران: مریم دل غمین، حمل و نقل: سیاوش سیامکی، احمد باقری، رضا تهوری، امیرحسین دمیرچی، امیر عظیم بیک، احمد کاظم‌لو، حکمت شاهسواری، حسین صالحی‌نژاد، مرتضی یوسفی، احمد آل زمانی. تاریخ اکران فیلم آپاچی … زمان پخش در شبکه نمایش خانگی …

دانلود فیلم آپاچی