برای خوشبو کردن بدن روش های مختلف وجود داره و علاوه بر انواع عطر و ادکلن هایی که به طور معمول برای این کار استفاده میشه، انواع دیگری از خوشبو کننده های بدن نیز وجود دارند که مستقیما بر روی پوست بدن زده میشه و با نام بادی اسپلش شناخته شده هستن. در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و اطلاعات خودتون رو در رابطه با این خوشبو کننده افزایش بدید.

بادی اسپلش چیست؟
بادی اسپلش نوعی خوشبو کننده بدن هست که شبیه به عطر هست اما درصد زیادی از این محصول شامل روغن های معطر، مرطوب کننده ها و ترکیبات طبیعی هست و به همین دلیل رایحه ملایم تری نسبت به عطرها و ادکلن ها دارند. این محصول معمولا سبک تر و ارزان تر از عطرهای اصلی هستند.
این محصول حالت مایع و رقیق داره و بر پایه آب، الکل و ترکیبات معطر گیاهی ساخته شده است. بادی اسپلش ها به دلیل قیمت مناسب، رایحه عالی و آبرسانی خیلی خوبی که برای پوست انجام می دهند به سرعت بین خانم ها و آقایان محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.
استفاده از این محصول برخلاف عطر و اسپری ها باعث ایجاد خشکی و حساسیت روی پوست نمیشه و به دلیل استفاده از ترکیبات و روغن های طبیعی در آن باعث میشه تا پوست تغذیه شده و احساس شادابی، جوانی و تازگی خیلی خوبی رو بر روی پوست بدن احساس کنید.

روش استفاده از بادی اسپلش چگونه است؟
بادی اسپلش یک خوشبو کننده عالی برای بدن هست و بهترین زمان استفاده از ان بعد از استحمام هست. در این زمان پوست کاملا تمیز شده و اگر بعد از خشک کردن بدن و زمانی که پوست کمی حالت مرطوب داره، کمی بادی اسپلش به پوست بدن بزنید، علاوه بر اینکه احساس شادابی و تازگی خیلی خوبی رو بر روی پوست بدنتون احساس خواهید کرد، بدن خوشبوتری هم خواهید داشت.
برای آشنایی بیشتر با انواع بادی اسپلش از برندهای مختلف و روشهای کاربردی برای افزایش ماندگاری بادی اسپلش ها بر روی نوشته آبی رنگ کلیک کنید.