دانلود قسمت یازدهم 11 سریال دل تماشای آنلاین به کارگردانی منوچهر هادی, دانلود سریال دل قسمت یازدهم تماشای آنلاین پخش شده 23 بهمن ماه 98 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری, دانلود قسمت 11 یازدهم سریال نمایش خانگی ایرانی دل تماشای آنلاین جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه با ترافیک نیم بها تماشای آنلاین

دانلود قسمت 11 سریال دل

شمایل بخشیدن‌اند گوش‌ات دو نقشه پیچاپیچ برای پنهان کردن رازها، رویاها. مگر اشتیاق بی سببی خطوط تنت را چنین کشیده که تکرارش ممکن نیست. خدایا! نکند طوفان سر رسد که تندیس شنی ام را به خاک اندازد! "شمس لنگرودی" از دفتر: رسم کردن دست های تو کتاب: شعر زمان ما / شم که نزدیکتر از جانی و پنهان ز نگه… هجر تو

خلاصه قسمت های گذشته

در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که تلاش های مستمر مادر آرش در جهت نزدیک کردن رابی و آرش است بی نتیجه می ماند چرا که هربار با مقاومت سفت و سخت آرش روبرو می شود. رابطه می توان گفت پنهانی رستا و مهران از سوی آوا خواهر رستا کشف می شود. رستا به شرکت و گالری جواهرات بازمی گردد. برای نخستین بار از بهرام افشار نیز در سریال دل رونمایی می شود که وی که فاراب نام دارد در زندان به سر می برد ولی این جور که مشخص است قرار است که به زودی آزاد شود. در قسمت 10 نیز شاهد علنی شدن رابطه رستا و مهران بودیم تا جایی که پدر رستا نیز از ماجرا خبردار می شود. از سویی تولد رستا نیز نزدیک است، هم خانواده وی و هم آرش در فکر تدارک برای این روز هستند. آرش که نمی داند و برای این روز درمانده است، با رابی صحبت می کند و از وی در این زمینه مشورت می گیرد و او هم پینهاد نوشتن نامه می کند. در طرف دیگر داستان شاهد عملی کردن نقشه اتابک ( به یغما بردن ثروت همسرش) و همچنین نقشه های شوهر سابق همسر دوم اتابک یعنی فاراب (با بازی بهرام افشاری) هستیم. وی که هنوز در زندان به سر می برد ولی بسیار زخم خورده و در فکر انتقام است.

حال باید دید که در قسمت 11 سریال دل چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت 11 سریال دل با 4 کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت یازدهم دل در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

اسامی بازیگران دل حامد بهداد ساره بیات مهدی کوشکی مهراوه شریفی نیا کوروش تهامی بهرام افشاری یکتا ناصر لیلا زارع سعید راد بیژن امکانیان افسانه بایگان نسرین مقانلو مریم سعادت

خلاصه داستان دل: دل یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده‌است آرش (حامد بهداد) و رستا (ساره بیات) که عاشقانه یکدیگر را دوست‌دارند، پس از فراز و نشیب فراوان به روز عروسی خود می‌رسند اما با پیدا شدن مهران (مهدی کوشکی) رقیب قدیمی در شب عروسی ماجراهایی پیش می‌آید…

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی 23 بهمن 98

دل مجموعه نمایشی به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه کنندگی جواد فرحانی، محصول سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی است. این سریال در ۲۸ قسمت به قلم بابک کایدان و میثم کایدان نگاشته شده‌است..

سریال دل – Del Serial سال ساخت: 98 | پخش: 98 | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: ایرج محمدی | نویسنده: بابک و میثم کایدان | کارگردان: منوچهر هادی

دانلود قسمت یازدهم دل