دانلود قسمت هجدهم 18 سریال دل اپارات نماشا یوتوب به کارگردانی منوچهر هادی, دانلود سریال دل قسمت هجدهم اپارات نماشا یوتوب پخش شده 27 فروردین 99 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود قسمت 18 هجدهم سریال نمایش خانگی ایرانی دل اپارات نماشا یوتوب جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه با ترافیک نیم بها اپارات نماشا یوتوب

دانلود قسمت 18 دل

دوستت دارم نیما چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:55 ق.ظ نام تو … نام تو مرا همیشه مست می کند بهتر از شراب بهتر از تمام شعرهای ناب…! "فریدون مشیری" اشعار فریدون مشیری شعروگرافی نیما چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:40 ق.ظ بعضی ها را بدرقه کنید بعضی ها را بدرقه کنید حتی اگر لایق بدرقه نباشند.. بدون کنار زدن پنجره.. بدون سربرگرداندن به عقب.. بعضی ها را بدرقه کنید و بگذارید به قلب هایی بروند در اندازه ی خودشان.. حتی اگر مطمئن باشید روزی با چشمان

خلاصه قسمت های گذشته

در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که پدر رستا در پی انتقام گرفتن از فرد متجاوز به دخترش بر می آید. وی با خشم فراوان به منزل مهران می رود. در همین حال رستا و نکیسا که از ماجرا خبردار شده اند و به توصیه نامادری رستا به دنابل پدر می آیند. پدر رستا که در حال ضرب و شتم مهران هست در لحظه ای کنترل خود را از دست می دهد و به اشتباه، نکیسا که تلاش برای جدایی آن ها و پایان مشاجره دارد به یک باره وارد اتاق می شود و ضربه بدی می خورد تا حدی که منجر به جراحت می شود. از دیگر نکات قابل ذکر این قسمت، ترک کردن خانه خاله راوی از سمت راوی می باشد. وی با دلی شکسته در حال رفتن از آن خانه است که در لحظه آخر، آرش از او می خواهد که پیش آن ها بماند. در قسمت 17 نیز شاهد برخورد ناگهانی فاراب با مرسده بودیم. وی با کمک مستاجر فعلی خانه قبلیشان و البته تهدید و ضرب و شتم مشاور املاکی محله شان آدرس جدید مرسده را به دست آورده و به طور پنهانی وارد خانه وی می شود. در آن جا متوجه می شود که مرسده پس از طلاق از وی با مرد دیگری در ارتباط است. فاراب وی را تهدید می کند که باید فردا به دادگاه بیاید و طلاقش را پس بگیرد و دوباره از نو زندگی خود را در کنار یکدیگر آغاز کنند. از طرفی اتابک نیز در حال آمده شدن برای یک سفر خارجی به ظاهر کاری ست ولی در حقیقت وی به دنبال عملی کردن نقشه هایش است. اتابک قصد دارد قبل از پروازش، با مرسده به محضر بروند و وی را به عقد خود درآورد ولی غافل از این که فاراب که مانند گرگ تیر خورده در منزل مرسده به سر می برد پس از مشاجره و کتک کاری با مرسده به دنبال انتقام و خراب کردن نقشه های آن هاست.

حال باید دید که در قسمت 18 سریال دل چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت 18 سریال دل با 5 کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت هجدهم دل در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

اسامی بازیگران دل حامد بهداد ساره بیات مهدی کوشکی مهراوه شریفی نیا کوروش تهامی بهرام افشاری یکتا ناصر لیلا زارع سعید راد بیژن امکانیان افسانه بایگان نسرین مقانلو مریم سعادت

خلاصه داستان دل: دل یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده‌است آرش (حامد بهداد) و رستا (ساره بیات) که عاشقانه یکدیگر را دوست‌دارند، پس از فراز و نشیب فراوان به روز عروسی خود می‌رسند اما با پیدا شدن مهران (مهدی کوشکی) رقیب قدیمی در شب عروسی ماجراهایی پیش می‌آید…

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی 27 فروردین 99

دل مجموعه نمایشی به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه کنندگی جواد فرحانی، محصول سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی است. این سریال در ۲۸ قسمت به قلم بابک کایدان و میثم کایدان نگاشته شده‌است..

سریال دل – Del Serial سال ساخت: 98 | پخش: 98 | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: ایرج محمدی | نویسنده: بابک و میثم کایدان | کارگردان: منوچهر هادی

قسمت 18 سریال دل