دانلود سانسور نشده قسمت بیست و دوم 22 سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی, دانلود سانسور نشده سریال دل قسمت بیست و دوم پخش شده 24 اردیبهشت 99 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود سانسور نشده قسمت 22 بیست و دوم سریال نمایش خانگی ایرانی دل جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه با ترافیک نیم بها دانلود سانسور نشده سریال

دانلود سریال دل

تا خستگی‌ات کمی در برود. راستی چه حکمتی است که من بیشتر ِ غروب ها دلم برایت تنگ می شود..!!ا نه با سکوت! بگو … بنویس… نقاشی کن، که به خاطر من مانده ای..!! مهربانم..! دوباره سلام را می نویسم که زحمت گشودن لب‌هایت را برای پاسخش نبینم… فدایت شوم، همین که ته دلت چیزی مثل پاسخ، تکان بخورد برایم کافی ست. هر وقت نیستی طفل دلم لجوجانه پابر زمین می کوبد و هرلحظه تو را از من می خواهد! جوابش را چه

خلاصه قسمت های گذشته

در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که آوا و مادرش که همزمان در کلانتری و شاهد صحبت های مهران بودند در جریان کل ماجرا ها و اتفاقات و بلاهای آمده بر سر رستا قرار می گیرند و خود را سرزنش می کنند بابت بدرفتاری که با رستا داشتند. موضوع دیگری که در این قسمت رخ می دهد کنار رفتن رستا از ازدواج با آرش بوده. در شب قبل از عقد این دو، رابی به نزد رستا آمده و با خواهش و التماس و تمنا به پایش می افتد و ازش می خواهد که از ازدواج با آرش منصرف شود چرا که وی از بچگی عاشق آرش بوده است! از سویی رستا به فکر خودکشی می افتد و قصد دارد خودش را از پل هوایی به پایین پرت کند ولی نکیسا وی را از این کار منصرف می کند و به او نیز ابراز علاقه می کند. قسمت 21 نیز با فلش بک های گذشته آغاز شد. جایی که نکیسا در ابندای ابراز علاقه به رستا بود. تصمیم به ادامه تحصیل، کمک گرفتن از رستا در شرکت در کنکور، هدیه های او به رستا (از جمله دستبند یادگاری مادرش) ، قاب عکس های رستا و کتاب هایش و… حتی شیفت شب کار کردنش برای پس انداز بیشتر و خریدن خانه ای که در آن مستاجر بوده است. تا این که روزی نکیسا، رستا را با آرش می بیند که با هم سوار ماشین می شوند و در پی این شکست عشقی به فکر خودکشی می افتد. سپس آوا برای او کارت دعوت عروسی را می آورد که نمک پاشیدن دیگری ست بر زخم نکیسا. داستان به همین منوال ادامه می یافت تا جایی که سرانجام راز رستا فاش می شود. و بله مشخص می شود که نکیسا از روی حسادت و در شب عروسی رستا، وی را دزدیده و در موقعیت های دیگری نیز کارشکنی های دیگری کرده است. از جمله شکستن شیشه ماشین آرش، دزدیدن گوشی موبایل مهران و…

حال باید دید که در قسمت 22 سریال دل چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت 22 سریال دل با 5 کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت بیست و دوم دل در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

اسامی بازیگران دل حامد بهداد ساره بیات مهدی کوشکی مهراوه شریفی نیا کوروش تهامی بهرام افشاری یکتا ناصر لیلا زارع سعید راد بیژن امکانیان افسانه بایگان نسرین مقانلو مریم سعادت

خلاصه داستان دل: دل یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده‌است آرش (حامد بهداد) و رستا (ساره بیات) که عاشقانه یکدیگر را دوست‌دارند، پس از فراز و نشیب فراوان به روز عروسی خود می‌رسند اما با پیدا شدن مهران (مهدی کوشکی) رقیب قدیمی در شب عروسی ماجراهایی پیش می‌آید…

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی 24 اردیبهشت 99

دل مجموعه نمایشی به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه کنندگی جواد فرحانی، محصول سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی است. این سریال در ۲۸ قسمت به قلم بابک کایدان و میثم کایدان نگاشته شده‌است..

سریال دل – Del Serial سال ساخت: 98 | پخش: 98 | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: ایرج محمدی | نویسنده: بابک و میثم کایدان | کارگردان: منوچهر هادی

دانلود قسمت 22 سریال دل