دانلود قسمت 29 بیست و نهم سریال دل / اپارات نماشا یوتوب به کارگردانی منوچهر هادی, دانلود سریال دل قسمت 29 / اپارات نماشا یوتوب پخش شده چهارشنبه 11 تیر 99 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود قسمت 29 بیست و نهم سریال نمایش خانگی ایرانی دل / اپارات نماشا یوتوب جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه با ترافیک نیم بها / اپارات نماشا یوتوب

دانلود سریال دل

باشد به خانه می رسم یا نه مهم نیست! من کلاهی ندارم که از سر بردارم یا دندانی نمانده ست تا لبخندی بسازم من و تو خاطرات درختان یک کوچه ایم … "کیکاووس یاکیده" از کتاب: کولی، پیراهن تنگ یک خواب بلند / نشر قطره / چاپ سوم، 1390 اشعار کیکاووس یاکیده نیما دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:30 ق.ظ مرا ببخش مرا ببخش

خلاصه قسمت های گذشته

در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که آرش بالاخره به این موضوع پی برد که رستا هنوز او را دوست دارد و کارها و موضع قبلی وی بر پایه میلی قلبی اش نبوده است. در زندان، فاراب از شریکش که به زنش مشکوک شده بود و گفته بود که کار لو رفتن جنس ها زیر سر مرسده بوده بوده، انتقام می گیرد. وی فاراب را به دست درازی به مرسده تهدید می کند، فاراب نیز در یک فرصت در حمام زندان رگ وی را می زند. مهران که پس از پیش آمدن قضایای قبلی رستا، به طور کل از او دل بریده است با یک عشق جدید به سر می برد و ابایی هم از ابراز این رابطه جدید ندارد. در طرف دیگر داستان رابی و خاله اش توران در حال پیش بردن نقشه های خود هستند و برای همین نیز در تدارک مراسم عروسی هستند، ولی قضایایی که به چشم می خورد نشان دهنده چیزی بر خلاف خواست آن ها است. قسمت 28 نیز با اتفاقات بسیاری همراه بود. آرش سرانجام می فهمد که از چه طریقی رو دست می خورد. وی مادرش و رابی را متهم به نقشه در جهت بر هم زدن عروسی او و رستا می کند، هر دو نیز این قضیه را اعتراف می کنند. سپس آرش می گوید که عقد من با رابی لغو می شود و از خانه بیرون می زند. در حالی که مادرش شدیدا مخالف این کار آرش بود و به سختی در مقابل وی ایستاده بود ولی رابی به یک باره جلو می آید و می گوید که من از این عشق گذشتم چرا که وقتی آرش دلش با من نباشد برای من نیز فایده ای ندارد. در جریان ای نبحث ها و مشاجرات پدر آرش نیز هوادار پسرش بود و مادر وی را شماتت می کرد. در سمت دیگر داستان آوا بود که با سیاوش و البته نکیسا دست به یکی کرده بود تا اولا آرش را از سمت رابی برهاند، سپس مانع از نزدیک شدن او به رستا بشود. رستا را به نکیسا برساند و خود نیز به سمت آرش برود. یک داستان عاشقانه پیچیده توردار 4طرفه نامتعارف عجیب!!!..

حال باید دید که در قسمت 29 سریال دل چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت 29 سریال دل با 5 کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت بیست و نهم دل در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

اسامی بازیگران دل حامد بهداد ساره بیات مهدی کوشکی مهراوه شریفی نیا کوروش تهامی بهرام افشاری یکتا ناصر لیلا زارع سعید راد بیژن امکانیان افسانه بایگان نسرین مقانلو مریم سعادت

خلاصه داستان دل: دل یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده‌است آرش (حامد بهداد) و رستا (ساره بیات) که عاشقانه یکدیگر را دوست‌دارند، پس از فراز و نشیب فراوان به روز عروسی خود می‌رسند اما با پیدا شدن مهران (مهدی کوشکی) رقیب قدیمی در شب عروسی ماجراهایی پیش می‌آید…

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی 11 تیر ماه 99

دل مجموعه نمایشی به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه کنندگی جواد فرحانی، محصول سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی است. این سریال در ۲۸ قسمت به قلم بابک کایدان و میثم کایدان نگاشته شده‌است..

سریال دل – Del Serial سال ساخت: 98 | پخش: 98 | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: ایرج محمدی | نویسنده: بابک و میثم کایدان | کارگردان: منوچهر هادی

دانلود قسمت 29 سریال دل