دانلود قسمت 30 سی ام سریال دل رایگان و کامل به کارگردانی منوچهر هادی, دانلود سریال دل قسمت 30 رایگان و کامل پخش شده چهارشنبه 25 تیر 99 با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود قسمت 30 سی ام سریال دل رایگان و کامل جدیدترین اثر نمایش خانگی ایرانی بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه با ترافیک نیم بها رایگان و کامل

دانلود سریال دل

تو را می بینم در مقابل در ایستاده ای. رو به بالا بنا به عادت نگاه می کنی. کی خبر مرا به تو می آورد؟ نسیم خنکی که مو هایت را تکان می دهد صدای من است. بارها از تو می گذرد و تو او را نخواهی شناخت! عالیه! یک قطره ی شفاف در این وقت سحر روی دست تو می افتد. گمان نکن باران است. طبیعت پر از کاینات است. وقتی که عاشق از معشوقه اش دور می شود، بعد ها خیلی چیزها شبیه به آثار وجود آن دور شده، از نظر می گذرند، قطره ی باران که در خاموشی:14 ق.ظ آنکه بی باده کند جان مرا مست کجاست؟ آنکه بی باده کند جان مرا مست کجاست؟ وآنکه بیرون کند از جان

خلاصه قسمت های گذشته

در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که آرش سرانجام می فهمد که از چه طریقی رو دست می خورد. وی مادرش و رابی را متهم به نقشه در جهت بر هم زدن عروسی او و رستا می کند، هر دو نیز این قضیه را اعتراف می کنند. سپس آرش می گوید که عقد من با رابی لغو می شود و از خانه بیرون می زند. در حالی که مادرش شدیدا مخالف این کار آرش بود و به سختی در مقابل وی ایستاده بود ولی رابی به یک باره جلو می آید و می گوید که من از این عشق گذشتم چرا که وقتی آرش دلش با من نباشد برای من نیز فایده ای ندارد. در جریان این بحث ها و مشاجرات پدر آرش نیز هوادار پسرش بود و مادر وی را شماتت می کرد. قسمت 29 نیز با اتفاقات بسیاری همراه بود. مشخص می شود که قبل از این که پای رستا به شرکت آرش باز بشود، آوا از آن زمان عاشق آرش بود ولی با معرفی خواهرش و استخدام رستا در شرکت، کم کم احساسی بین آرش رستا شکل می گیرد و این دو عاشق هم می شوند. در این بین این قضیه برای آوا بسیار سنگین می آید و او که فکر می کند رستا دارد عشقش را از او می رباید به فکر چاره و عملی کردن نقشه های پلیدی می افتد. در گام نخست با نکیسا همداستان می شود تا رستا را در شب فروسی اش بدزدند. در واقع این آوا بود که نکیسا را تحریک کرد که رستا از دست تو می رود و باید حتما عروسیشان را بهم بزنی. و همه این ها هم به قضایای کودکی آوا باز می گردد وقتی که با افتادن توپ او در رودخانه و درخواست از پدرش که به آب بزند برای پیدا کردن توپ. پدر آوا در نهایت در آب غرق می شود. اوا خود را گناهکار و قاتل می داند. از سویی مادر آوا پس از مرگ همسرش با پدر رستا ازدواج می کند و در این بین، مادر آوا توجه زیادی به رستا می کند و همین باعث تشدید حس های خدشه دار و بیمارگونه و البته حسادت های آوا می شود. و همه این ها و این ها پیش زمینه ای برای این اقدامات جنایتکارنه و بی شرمانه می شود. آوا همچنان در بین عملی کردن نقشه هایش یعنی از یک سو دور کردن آرش از رستا و به همان اندازه نزدیک کردن خود به آرش است. نقشه هایی که به نظر می رسد که کم کم در حالی نتیجه دادن است.

حال باید دید که در قسمت 30 سریال دل چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت 30 سریال دل با 5 کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت سی ام دل در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

اسامی بازیگران دل حامد بهداد ساره بیات مهدی کوشکی مهراوه شریفی نیا کوروش تهامی بهرام افشاری یکتا ناصر لیلا زارع سعید راد بیژن امکانیان افسانه بایگان نسرین مقانلو مریم سعادت

خلاصه داستان دل: دل یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده‌است آرش (حامد بهداد) و رستا (ساره بیات) که عاشقانه یکدیگر را دوست‌دارند، پس از فراز و نشیب فراوان به روز عروسی خود می‌رسند اما با پیدا شدن مهران (مهدی کوشکی) رقیب قدیمی در شب عروسی ماجراهایی پیش می‌آید…

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی 25 تیر ماه 99

دل مجموعه نمایشی به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه کنندگی جواد فرحانی، محصول سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی است. این سریال در ۲۸ قسمت به قلم بابک کایدان و میثم کایدان نگاشته شده‌است..

سریال دل – Del Serial سال ساخت: 98 | پخش: 98 | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: ایرج محمدی | نویسنده: بابک و میثم کایدان | کارگردان: منوچهر هادی

دانلود قسمت 30 سریال دل