دانلود رایگان سریال دل قسمت 32 سی و دوم منوچهر هادی, دانلود رایگان سریال دل قسمت 32 پخش شده چهارشنبه 8 امرداد 99 با لینک مستقیم کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود رایگان سریال دل قسمت 32 سی و دوم جدیدترین اثر نمایش خانگی ایرانی بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه با ترافیک نیم بها دانلود رایگان سریال

دانلود سریال دل

آرش افشار اشعار نزار قبانی دوستت دارم نیما دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:57 ب.ظ آینه هر چقدر بیشتر آینه را پاک می کنم چشمانم غمگین تر می شود خوشبختی چیزهای کوچکی بود که در دستانت گذاشتم بوسه های صورتی که پروانه می شدند از لبهایم می پریدند شمع های کوچک رنگارنگ که می رقصیدند در تاریکی و مداد 17 دی‌ماه سال 1392

در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که مشخص می شود که همه این داستان ها زیر نظر آوا بوده. آوا بوده که نکیسا را ترغیب به دزدیدن رستا می کند. نکیسا در جشن تولد رستا شرکت می کند و به او هدیه می دهد. در حالی که رستا همان دستبندی را که در جشن تولد پارسال از نکیسا (که او هم از مادرش به یادگار داشت) به دست می زدند و نکیسا دلگرم به ازدواج با رستا می شود. در حالی که رستا شک های زیادی به نکیسا دارد و گمان می برد که همه این داستان ها زیر سر او باشد. قسمت 31 نیز با اتفاقات بسیاری همراه بود. این اپیزود با ادامه نقشه های آوا در جهت رسیدن به آرش بود. آوا به آرش قضیه ارتباط پنهانی پدرش با یک زن دیگر را فاش می کند تا با این کار هم برای کار دیروزش (عدم خبردهی به رستا) عذری داشته باشد و هم این که آرش را از پدرش دور کند تا بتواند به او برسد. گرچه آرش در نخستین برخورد این ادعا را از او نپذیرفت ولی آوا در ادامه به رو کردن مدارکی متوسل شد. از سوی دیگر داستان، پدر رستا با کمک دوست و رفیقش که یک سرهنگ نیروی انتظامی بازنشسته بود توانست به رازهای شب عروسی دختر پیش ببرد. سرانجام وی با توضیحات این سرباز و همچنین دیدن فیلم های آتلیه فهمید که پشت همه ماجراهای دزدیدن رستا و بهم خوردن عروسی شخص نکیسا بوده است. خسروخان به خانه نکیسا برای انتقام می رود ولی…

حال باید دید که در قسمت 32 سریال دل چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت 32 سریال دل با 5 کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت سی و دوم دل در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

اسامی بازیگران دل حامد بهداد ساره بیات مهدی کوشکی مهراوه شریفی نیا کوروش تهامی بهرام افشاری یکتا ناصر لیلا زارع سعید راد بیژن امکانیان افسانه بایگان نسرین مقانلو مریم سعادت

خلاصه داستان دل: دل یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده‌است آرش (حامد بهداد) و رستا (ساره بیات) که عاشقانه یکدیگر را دوست‌دارند، پس از فراز و نشیب فراوان به روز عروسی خود می‌رسند اما با پیدا شدن مهران (مهدی کوشکی) رقیب قدیمی در شب عروسی ماجراهایی پیش می‌آید…

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی 8 امرداد ماه 99

دل مجموعه نمایشی به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه کنندگی جواد فرحانی، محصول سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی است. این سریال در ۲۸ قسمت به قلم بابک کایدان و میثم کایدان نگاشته شده‌است..

سریال دل – Del Serial سال ساخت: 98 | پخش: 98 | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: ایرج محمدی | نویسنده: بابک و میثم کایدان | کارگردان: منوچهر هادی

دانلود قسمت 32 سریال دل