دانلود قسمت چهارم 4 سریال دل بصورت کامل به کارگردانی منوچهر هادی, دانلود سریال دل قسمت چهارم بصورت کامل پخش شده 4 دی ماه 98 با لینک مستقیم رایگان کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری, دانلود قسمت چهارم سریال نمایش خانگی ایرانی دل بصورت کامل جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه بصورت کامل

دانلود قسمت چهارم سریال دل

396 ساعت مولوی شعر کوتاه نیما پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 01:21 ب.ظ ت روانه با شور تو، خون می زند از سینه برونم چون ساقه که بشکافدش از پوست، جوانه خواهم که چو ققنوس بسوزم به لهیبت چون میکشی ای آتش خوش سوز زبانه تا بگذرم از صافی بی غشّ، تو خوش باد بیگانه شدن از همگان جز تو یگانه من دانم و تو، ای زده قُفلی به دهانم ! آن قصّه که ز اغیار شنیدیّ و زما نه بارت که فلک نیز نیارست کشیدن من می برم ای عشق سبک بار به خانه. "حس

اسامی بازیگران دل حامد بهداد ساره بیات مهدی کوشکی مهراوه شریفی نیا کوروش تهامی بهرام افشاری یکتا ناصر لیلا زارع سعید راد بیژن امکانیان افسانه بایگان نسرین مقانلو مریم سعادت

خلاصه داستان دل: دل یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده‌است آرش (حامد بهداد) و رستا (ساره بیات) که عاشقانه یکدیگر را دوست‌دارند، پس از فراز و نشیب فراوان به روز عروسی خود می‌رسند اما با پیدا شدن مهران (مهدی کوشکی) رقیب قدیمی در شب عروسی ماجراهایی پیش می‌آید…

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی 4 دی 98

دل مجموعه نمایشی به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه کنندگی جواد فرحانی، محصول سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی است. این سریال در ۲۸ قسمت به قلم بابک کایدان و میثم کایدان نگاشته شده‌است.

در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که مراسم عروسی آرش (حامد بهداد) و رستا (ساره بیات) در حالی که خانواده آرش مخالف بود سر می گیرد ولی درست در زمانی که قرار بود عروس و داماد از آرایشکاه به تالار بیایند، به یک باره رستا غیب می شود و مراسم بهم می خورد. بیننده از این اتفاقات شوکه می شود و با علامت سوال های زیادی تنها می ماند، چون هیچ توجیه و دلیلی برای این کار نمی بیند. جز این که در زمانی که رستا در آرایشگاه بوده برای چند دقیقه سروکله نامزد قدیمی رستا پیدا می شود و او را تهدید کرده و احتمالا شاید وی را با خود می برد.

آرش که بسیار مضطرب و پریشان است پس از این که هر کاری برای پیدا کردن رستا انجام می دهد و بی نتیجه می ماند، به کلانتری می رود ولی با اطلاع به پلیس ها نیز هیچ نتیجه ای دریافت نمی کند. سرانجام صبح روز بعد به دیدن خواهر رستا می رود و با تهدید از او می خواهد که اگر چیزی می داند به وی بگوید. خواهر رستا نیز به ناچار قضیه آمدن نامزد سابق را می گوید. در این میان آرش که بسیار زخم خورده است و احساس جریحه دار شدن غرورش را دارد سعی می کند که اون فرد را پیدا کند و رودرو با او شود.

هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت 4 سریال دل با 4 کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت چهارم دل در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر اثار سایت ما نیم بها است.

همینک در انتهای پست لینک دانلود قسمت 4 از سریال جذاب و تماشایی دل را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

سریال دل – Del Serial سال ساخت: 98 | پخش: 98 | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: ایرج محمدی | نویسنده: بابک و میثم کایدان | کارگردان: منوچهر هادی

دانلود قسمت چهارم دل