دانلود سریال قورباغه قسمت دوم از نماشا اثری از هومن سیدی, دانلود قسمت 2 دوم سریال قورباغه از نماشا پخش شده 8 دی 1399 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود قسمت دوم 2 سریال قورباغه از نماشا جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی ایرانی بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه از نماشا

دانلود سریال قورباغه

و که سفر می کند از سردی فصل؟ یا به مرغان نوک چیده ی مرداب گناه؟ به که پیغام دهم؟ دست من، دست تو را می‌طلبد. چشم من، رد تو را می‌جوید. لب من، نام تو را می‌خواند. پای من، راه تو را می پوید. به که پیغام دهم؟ بی تو از شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ق.ظ در بند کردن رنگین‌کمان به تو تکیه کرده‌ام و از درخت تنت شاخه‌های مهربانی مرا دربر گرفته‌اند مباد که به تو اعتماد کنم آنگاه که دستانم را فشردی ترسیدم مبادا که انگشتام را بدزدی و چون بر دهانم بوسه زدی دندانهایم را شمردم! گواهی می دهم بر ترسهایم خویش، تنفر دارم. دل

اسامی بازیگران سحر دولتشاهی , صابر ابر , نوید محمدزاده , هومن سیدی , آناهیتا افشار , مهران غفوریان , نوید پورفرج , محمدامین شعرباف , احسان منصوری , نیما مظاهری , سعید حاج علی , سیامک اتفاقیان و فرشته حسینی

خلاصه داستان من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می ‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می ‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه. بعضى اوقات فکر مى کنم دارم خفه مى شم. احساس مى کنم همه جا بسته است و من نمى ‌تونم نفس بکشم.

خلاصه قسمت اول قورباغه: سریال با تصاویر و صحنه های گنگ و مبهمی که مخاطب را سردرگم می کند آغاز شده و همچنین در ادامه نیز این روند به طور پیاپی دنبال می شود. چیزی که خصیصه مشترک و یکسان همگی آثار هومن سیدی (مانند: سیزده، اعترافات ذهن خطرناک من، مغزهای کوچک زنگ زده و…) نیز است. در نخستین سکانس، با صحنه سه دوست در یک حمام عمومی و بعد سر به سر گذاشتن و مکالمه در بیرون از حمام مواجه می شویم. این شخصیت ها در حین مصرف مواد ماموری سر می رسذ که بعد از دست به سر کردنش با صحنه ای رو به رو می شوند که دو نفر در حال فرار هستن و ماموری که کشته شده، با دیدن این صحنه پا به فرار میذارن،محله پر از مامور می شود. در اتوبوس خط واحد در حین گفتگو راجع به اتفاقی که دیدند،دختری از این شخصیت های معرفی شدن ابتدایی داستان سراغ برادرش به نام غلام را می گیرد. در ادامه هر سه این افراد شرور و بزهکار وارد یک مرکز خرید می شوند، در حال مسخره بازی و سر به سر گذاشتن فروشنده و دزدی کردن لباس از فروشگاه که منجر به درگیری با فروشنده آن جا می شود، به خاطر خرید برای دختری به نام فریبا که ساقی موادش هستند ولی وقتی به در خانه اش می روند متوجه می شوند رو دست خوردن و دختری در کار نیست. در ادامه سریال قورباغه با صحنه های آتیش بازی که مربوط به چهارشنبه سوری در اکباتان تهران است دنبال می شود. مکالمه یکی از آن ها با دختری که با ماشین سیاری قهوه می فروشد و سعی دارد که وی را دست بیندازد، با دادن کتی که از فروشگاه دزدیده بودند و دادن اون به دختر، دختری که با برادر معتادش در حال کسب و کار می باشد. یکی از پسر ها با بازی (صابر ابر) در حین فرار در مواجهه با صحنه قتل مامور اسلحه وی را بر می دارد. دو دوست دیگر ولی متوجه می شوند و ازش درخواست می کنند که با وجود اسلحه دست به سرقتی بزرگ بزنند. بحث سر نگه داشتن یا نداشتن اسلحه و یا انتخاب شیوه سرقت از کی و به چه شکل. بعد از انتخاب گزینه مورد نظر در حین سرقت یک ماشین برای شروع و پیشبرد کار پلیس سر می رسد و گفتگوی آن ها لحظات پر استرسی رو برای بیننده ایجاد می کند. در هر حال و در نهایت آن ها به مکان مورد نظر می رسند و با زدن ماسک به چهره و بالا رفتن از دیوار ویلا وارد آن جا می شوند. با دیدن صاحب آن محل (با بازی نوید محمد زاده) و شلیک به سمت وی و شکسته شدن شیشه جو متشنج می شود. با گرفتن صاحب ویلا او را مجبور می کنند که جای گاو صندوق رو به آن ها نشان بدهد. در عین ناباوری به خاطر مصرف موادی که داشتند و توهم یکی از رفقا که اسلحه در دست داشت رو طی یک گفتگو و تحریک کردن به شلیک کردن به سمت دوستاش و در نهایت کشتن خودش می کند.

زمان پخش قسمت دوم قورباغه 8 دی 99

قورباغه مجموعه ای نمایشی داستانی درام و اجتماعی دارد، داستان این سریال به مشکلات جامعه و تأثیرات آن بر روی هر فرد می‌پردازد. در خلاصه داستان این سریال آمده‌است: انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.

سریال قورباغه – Ghurbaghe Serial سال ساخت: 1398 |پخش: 99 | پخش کننده: کول دانلود ژانر : درام | تهیه کننده: علی اسدزاده | نویسنده و کارگردان: هومن سیدی

قسمت دوم سریال قورباغه