دانلود رایگان سریال هم گناه قسمت هفتم اثری از مصطفی کیایی, دانلود رایگان سریال هم گناه قسمت 7 هفتم پخش شده دوشنبه 25 فروردین 99 با لینک مستقیم کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود رایگان سریال هم گناه قسمت هفتم 7 نمایش خانگی ایرانی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه دانلود رایگان سریال

دانلود قسمت هفتم هم گناه

کوله پشتی های پر چای نام تو "شمال" را زنانه می کند. "رضا مقصدی" دفتر عشق: بوسه چیدن ز لبت سلسله در سلسله هاست اصلا این چند نامه ی ناخوانده و چند بوسه ی بی ریا بوده ایم. "شیرکو بی کس" اشعار شیرکو بی کس نیما چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:08 ق.ظ تسبیح می سازم تسبیح می سازم از اسم زیبایت هر صبح نام تو را صدبار می بوسم… "سیدعلی میرافضلی" دفتر عشق: چقدر سخته دلتنگ دوستت دارم دوستت دارم چو بوی تازه ی نان، به وقت افطار د

اسامی بازیگران پرویز پرستویی , محسن کیایی , مهتاب کرامتی , هنگامه قاضیانی , حبیب رضایی, رویا تیموریان, مسعود رایگان, شاهرخ فروتیان, افسانه چهره آزاد, پدرام شریفی, روشنک گرامی، احسان کرمی، حسین امیدی، سوگل خلیق و مارال بنی آدم, علی باقری، فروغ قجابگلو، شیرین اسماعیلی، فرانک کلانتر، محمد اعلایی، محمدرسول صفری، محمد موحدنیا و آی‌تک جاویدنژاد, ساقی حاجی‌پور

خلاصه داستان ماجرا در خصوص خانواده ای قدیمی در تهران به نام صبوری است که سال هاست در کار پرورش گل های تزیینی و گل های مختلف هستند، خانواده آن ها از سه برادر و یک خواهر تشکیل شده است. همه خانواده در شرکت کار می کنند و شغل موروثی خود را پی می گیرند، به جز پسر هفتم فریبرز که در حال حاضر ۵٨ سال سن دارد و افسر اداره آگاهی است. فریبرز در جوانی تصمیم می گیرد که پلیس شود و برای گذراندن دوره آموزشی به شهرستانی می رود و …

خلاصه قسمت های اخیر در قسمت های اخیر دیدم که مصطفی کیایی با دوستانش و جریان های که همواره برای خود ساخته است چگونه زندگی اش را می گذراند. وی که یک جوان عملا بیکار و بی هدف است همه روزه به دنبال رفیق بازی و تفریح های سطحی و از طرفی کل کل کردن و بی احترامی به دایی خود است. هیچ گونه هدف و معنی در زندگی وی نمی بینیم ریتم سریال همچنان کند و کسالت بار است و انگار قرار نیست که اتفاق ویژه و خاصی بیفتد که مخاطب را درگیر کند تا شوق و میل تماشای قسمت های دیگر سریال در وی زنده شود. در قسمت 6 نیز خط داستانی سریال به شکل موازات هم و چندگانه پیش رفت. فریبرز با دستور همکارش، پسر برادر خانمش را آزاد می کند. سپس پیمان که در بیمارستان به سر می برد بالاخره با خانواده پدریش که از بچگی از آن ها بی خبره بوده و عملا آن ها را نمی شناخته دیدار می کند. دخترعمویش و تنی چند دیگر از خانواده صبوری به عیادت وی می آیند. در طرف دیگر داستان مهدی پاکدل به طور جد به خواستگاری دختر بی سرپرستی که قرار است به اجبار عمویش همسر فردی که دوبرابر وی سن دارد بشود، می رود و در تدارک خرید خانه و وسایل خانه و راه اندازی یک زندگی جدید است. سارا نیز به حقایق تلخی از جمله دختردار بودن نامزدش می رسد. در روزی که او در تعقیب وی بود، می بیند که وی دختر کودکش را به مهد می برد.

حال باید دید که در قسمت 7 سریال هم گناه چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت هفتم سریال هم گناه با 5 کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای این اثر در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

زمان پخش قسمت هفتم هم گناه 25 فروردین 99

هم گناه مجموعه به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود. هم گناه اولین تجربه مصطفی کیایی برای حضور در شبکه نمایش خانگی است.

هم گناه – Ham Gonah سال ساخت: 1398 | پخش: 98 | پخش کننده: کول دانلود نویسنده: محسن و علی کوچکی | تهیه کننده: ؟ | کارگردان: مصطفی کیایی

قسمت هفتم سریال هم گناه