دانلود رایگان کامل فیلم خورشید نیمه شب کيفيت عالی اثری از شبیر شیرازی, دانلود فیلم خورشید نیمه شب کيفيت عالی با لینک مستقیم کم حجم, دانلود فیلم خورشید نیمه شب کيفيت عالی سینمایی ایرانی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه کيفيت عالی

دانلود فیلم خورشید نیمه شب

آرام بخوابی. حالا تب تنت را ببوس روی تن من. بازی آب و خاک لجوج و تمام خواه به تنت بپیچم؟ مثل برکه ای زلال در آغوش زمین جایی برای خودم دست و پا کنم؟ خب حالا مرا ببوس مثل نیلوفر آبی موهام خیس خیس است. بپیچمش به انگشت‌های تو؟ نمی‌دانم. می‌خواهم بیایم توی بغلت با لباس بیایم؟ نمی‌دانم. می‌خواهم شروع کنم به بوسیدنت تا همیشه…؟ صبح که چشم باز کنم موهام فرفری شده این را می‌دانم. جاذبه های تو تمام نمی شود من اما تمام می شوم در آغوشت و باز به دنیا می آیم به‌خاطر دوباره دیدنت با همین تولد مکرر می بوسم و نگاه می کنم و می چرخم… چند بار دیگر زمین دور خورشید بچرخد و من خیال کنم هنوز نچرخیده ام؟

خورشید نیمه شب - سال ساخت: 1394 | پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: شهاب حسینی | نویسنده: ؟ | کارگردان: شبیر شیرازی

اسامی بازیگران خورشید نیمه شب شهاب حسینی ، رضا یزدانی ، آرمان درویش ، سنبل اعظمی ، آزاده مهدی زاده ، سید علی سجادی و سمانه اسماعیلی .

خلاصه داستان خورشید نیمه شب: ۹ روز از زندگی خواننده جوانی را به تصویر می کشد که متفاوت ترین روزهای عمر او به حساب می آیند.

خبرهای جدید از خورشید نیمه شب شهاب حسینی که تهیه کننده فیلم «خورشید نیمه شب» است در بخشی از این فیلم همراه با رضا یزدانی در سکانس کنسرت جلوی دوربین رفته است. به گزارش خبرگزاری مهر، این در حالی است که آرمان درویش و سنبل اعظمی ایفاگر نقش های اول این فیلم هستند و در سکانس های مربوط به کنسرت، درویش نیز حضور داشته است. آزاده مهدی زاده، سید علی سجادی و سمانه اسماعیلی نیز بازیگرانی هستند که در کنار آرمان درویش و سنبل اعظمی بازی در دیگر نقش های اصلی «خورشید نیمه شب» را برعهده دارند. شهاب حسینی در این فیلم علاوه بر تهیه کنندگی، وظیفه انتخاب بازیگر و بازیگردانی را نیز به عهده داشته است. «خورشید نیمه شب» محصولی از مجموعه شهر فرش است که شهاب حسینی مدیریت فرهنگی آن را بر عهده دارد.

دانلود فیلم خورشید نیمه شب