دانلود با لینک رایگان فصل دوم لیسانسه ها , دانلود با لینک رایگان لیسانسه ها فصل 2, دانلود با لینک رایگان کامل همه قسمت های فصل 2 سریال لیسانسه ها با لینک مستقیم

دانلود با لینک رایگان فصل دوم لیسانسه ها ساخته سروش صحت با کیفیت بالا عالی

Free full direct Download Lisansieha Season 2 New Iranian series IRIB TV 3

فصل دوم لیسانسه ها - Lisansieha

سال ساخت: 1395 | پخش: 96 | پخش کننده: کول دانلود

نویسنده: ؟ | تهیه کننده: رضا جودی | کارگردان: سروش صحت

بازیگران فصل دوم لیسانسه ها

بهنام تشکر، مهرداد ضیایی، علی استادی، حسین سلیمانی، کتانه افشاری‌ نژاد … و ترلان پروانه.

فصل دوم سریال لیسانسه ها

خلاصه داستان لیسانسه ها 2:

داستان متفاوتی را روایت می‌کند که به معضل اعتیاد و تاثیرات مخرب آن بر خانواده می‌ پردازد.

خبرهای جدید از لیسانسه ها 2

لیسانسه ها 2 در لوکیشن مرزداران و خانه حبیب کلید خورد. آیدا نامجو در نقش شادی در فصل جدید سریال به گروه اضافه می شود و با قصه ای فانتزی جلوی دوربین صحت خواهد رفت. تصویربرداری فصل اول سریال لیسانسه ها در ۲۸ قسمت در لوکیشن های مختلفی در غرب و جنوب تهران از جمله میدان قزوین، میرداماد، پردیس زندگی ،معین مال، آموزشگاهی در غرب تهران، سعادت آباد، پارک شقایق، جلال آل احمد، تهرانسر ، بیمارستان فرهیختگان ، بیمارستان طالقانی ، سیمین بولیوارو… انجام می شد سریال لیسانسه ها و از امروز گروه کار را برای فصل جدید در لوکیشین اصلی ( مرزداران) آغاز و با چند لوکیشن اصلی دیگر تا ۶۰ قسمت ادامه دارد. تدوین سریال «لیسانسه ها» نیز همزمان توسط مهدی جودی در حال انجام است.سروش صحت در این مجموعه طنز و مفرح با زبان متفاوتی به نقد و بررسی معضلات اجتماعی به خصوص در احوالات جوانان پرداخته است و قرار است در فصل دوم قصه نیز با محوریت شخصیت ها و اتفاقات اطراف زندگی آنها پیگیری شود.

زمان و شبکه پخش فصل دوم لیسانسه ها

بهار 96 از شبکه 3.

دانلود فصل دوم سریال لیسانسه ها