دبی

دبی یکی از شهر های اصلی کشور امارات متحده عربی بوده که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. در تمام فصول سال تور دبی مورد استقبال قرار می گیرد تا توریست ها از این شهر رویایی دیدن کنند. شهر دبی در گذشته شهری معمولی بوده اما پس از چند سال متوالی پیشرفت بسیار زیاد و چشمگیری داشته است که آن را به یکی از شهرهای مهم جهان تبدیل کرد. با ساخت مکان ها و مناطق تفریحی مصنوعی در شهر دبی زمینه گردشگری خوبی برای امارات فراهم شد. به گونه ای که هر فرد دوست دارد یک بار به دبی سفر کند و از این شهر رویایی بازدید به عمل آورد. درست است که دبی شهری باستانی نیست اما تاریخ مخصوص خود را دارد که آن را می توان در خانه های شیخ سعید، شیخ جوما و موزهای این شهر مشاهده کرد. همچنین شهر دبی دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد که به خوبی می توان هر نوع تفریح را در شهر دبی تجربه کرد. آب و هوای این شهر اکثرا گرم و خشک است که برای گردشگران که علاقه به گرما دارند بسیار مناسب می باشد. در طول سال بارش باران زیادی دیده نمیشود و بعضی سال ها نیز هیچ بارشی صورت نمی گیرد. شش ماه از سال دارای گرمای زیاد است که گردشگران سعی می کنند در این ماه سفر نکنند، البته در شش ماه دیگر سال آب و هوای لذت بخش و مطلوبی دارد که بین گردشگران تور دبی محبوب است.

آنتالیا

یکی از بهترین و پرطرفدار ترین شهرهای ترکیه برای گردشگران آنتالیا بوده که سالانه سیل فراوانی از توریست ها به این شهر زیبا و تفریحی سفر می کنند. امروزه برای بسیاری از مسافرانی که قصد سفری تفریحی و رفاهی را دارند آنتالیا بهترین مقصد می تواند باشد تا با کمترین هزینه سفری لوکس و بی نظیری را تجربه کنند. آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی کشور همسایه ترکیه می باشد، شرایط جوی آب و هوای این شهر برای سفر در فصل های بهار و پاییز بسیار مناسب است. در تور آنتالیا باید خیلی به مسئله آب و هوا دقت زیادی کرد، زیرا آب و هوای گرم و شرجی در فصول گرم سال بسیار نامناسب برای مسافران این تورها می باشد. تور آنتالیا یکی از تورهایی است که در فصل تابستان که دمای هوا بین 35 الی 45 درجه سانتی گراد و رطوبت آن بین 65 الی 85 درصد می باشد اکثر توریستها را به سواحل و پلاژهای زیبای آنتالیا می کشاند. در ضمن بهتر است بدانید که این شهر دارای بیش از 10 ماه آفتابی در سال می باشد. اکثر مسافرانی که به این شهر توریستی رهسپار می شوند روس ها می باشند، زیرا این دسته از آب و هوای نامناسب و سردی برخوردارند و سواحل سوزان و داغ آنتالیا جذابیت فراوانی برای آنها به شمار می رود. در آنتالیا مناطق سرسبزو زیبایی همچون کمر kemer وجود دارد که دارای روستاهایی با امکانات توریستی می باشد و بسیار زیبا و مناسب جهت بازدید و لذت بردن از طبیعت می باشد. از جاذبه های تفریحی ساحلی آنتالیا می توان به مانند موج سواری ، اسکی روی آب، قایقرانی ، کوهنوردی و… اشاره کرد.

گرجستان

امروزه گردشگرانی که میخواهند سفری آرام و لذت بخش را تجربه کنند به دنبال مقصدی کم هزینه و بی دردسر هستند، همچنین اخذ ویزا برای بسیاری از مسافران ناخوشایند است پس در نتیجه به دنبال کشوری می باشند که بتوانند بدون ویزا به آن سفر کنند، از این رو گرجستان را می توان یکی از بهترین مقاصد گردشگری و توریستی کم هزینه دانست که روز به روز در حال پیشرفت صنعت گردشگری خود می باشد. سالانه تعداد زیادی گردشگر برای دیدن جاذبه های گردشگری آن تور گرجستان را برای سفر خود انتخاب می کنند. گرجستان، کوهستانی و پرباران است. بیشتر شهروندان آن مسیحی هستند و 85 درصد آنان از نژاد گرجی هستند و به زبان گرجی صحبت می کنند که این زبان خط ویژه خود را دارد که برای مسافرین تور گرجستان بسیار جذاب می باشد. گرجستان تاریخ و فرهنگ پربار و کهنی دارد و از نخستین کشورهایی است که مسیحیت را به عنوان دین رسمی کشور برگزید . تاریخ و فرهنگ گرجستان با ایران مشترکات بسیاری دارد چراکه این کشور مدتها جزئی از ایران بوده و به همین علت است که تور گرجستان در بین ایرانیان با استقبال خوبی مواجه شده است. در دوره صفویه، مادر بیشتر شاهان، گرجی بودند و گرجی‌ها در بسیاری از مناصب کشوری و لشکری حضور داشتند بزرگ ترین قوم گرجستان گرجی ها هستند که در اقسا نقاط این کشور زندگی می کنند و قدرت و حکومت یک پارچه در دست آن ها است. بعد از خود این کشور، آذربایجانی‌های گرجستان نیز به عنوان بزرگ ‌ترین اقلیت قومی گرجستان براساس آخرین سرشماری قومی دولت گرجستان به شمار می‌روند.