دانلود رایگان فیلم مبارزان کوچک بصورت کامل اثری از داود اطیابی , دانلود فیلم مبارزان کوچک بصورت کامل با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی, دانلود فیلم مبارزان کوچک بصورت کامل سینمایی ایرانی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه بصورت کامل

دانلود فیلم مبارزان کوچک

بدون بودن تو دنیای من نبودی بیش نیست! متن از: یوسف *** + با تشکر از دوست عزیزی که این متن زیبا رو ارسال کردند. 3 نظر | توسط: نیما سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:07 ب.ظ تو سکوت می‌­کنی… در مقابل احساس من تو سکوت می‌کنی مثل هر کس دیگر تو سکوت می‌کنی مثل هر روز دیگر! واژه می¬‌میرد، شعر می‌خشکد، احساس من… اشک می‌شود می‌افتد و در سکوت تو، سکوت من، سکوتِ سردِ دنیای خاموشم، خاک می‌شود، می‌پوسد! "منبع: نت" 0 نظر | توسط: نیما شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ب.ظ من هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم من هر روز و هر لحظه نگرانت می‌شوم که چه می‌کنی ؟ پنجره‌ی اتاقم را باز می‌کنم و فریاد می‌زنم:

مبارزان کوچک – Mobarezane Koochak سال ساخت: 1392 |پخش: 97 | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: حبیب الله کاسه |نویسنده و کارگردان: داود اطیابی

اسامی بازیگران فیلم مبارزان کوچک: یوسف صیادی، شراره رخام، مهران رجبی، نعیمه نظام دوست، شهاب عباسی، سیاوش مفیدی , مژگان ترانه , علیرضا اطیابی، وانیا ستوده، آرمان یعقوبی و ستاره صادقی.

خلاصه داستان مبارزان کوچک: قصه این فیلم از آن جا شروع می شود که چند سارق خطرناک و حرفه ای با لباس های مبدل و به صورت انیمیشن دو بعدی کتیبه ای را از موزه ملی می دزدند و قصد خروج از کشور را دارند. در ادامه داستان کتیبه به دست چند کودک و نوجوان در شمال کشور می افتد و این کودکان با یکدیگر عهد می بندند که تا رسیدن پلیس از کتیبه دفاع کنند. همین باعث می شود که بچه ها از تمام وسایل خود به عنوان سلاح استفاده کنند و این مسایل ایجاد طنز موقعیت می کند.

خبرهای جدید از مبارزان کوچک پروانه پخش نمایش خانگی فیلم داده شد. (13 مهر 95) تاریخ اکران مبارزان کوچک 94/07/15. زمان پخش در شبکه نمایش خانگی شهریور 97 .

دانلود فیلم مبارزان کوچک