دانلود همه آهنگ های علی زندوکیلی برای سریال آقازاده بدون سانسور, دانلود آهنگ تیتراژ و موزیک ویدیو سریال آقازاده بدون سانسور با صدای علی زندوکیلی, دانلود آهنگ های سریال آقازاده بدون سانسور بهرنگ توفیقی با تکست و متن اشعار ترانه ها بدون سانسور

دانلود سریال آقازاده

بیدار شد از طلب پا تا سرم ایثار شد این دگر من نیستم، من نیستم حیف از آن عمری که با من زیستم ای لبانم بوسه گاه بوسه ات خیره چشمانم به راه بوسه ات ای تشنج های لذت در تنم ای خطوط پیکرت پیرهنم آه می خواهم که بشکافم ز هم شادیم یک دم بیالاید به غم آه، می خواهم که برخیزم ز جای همچو ابری اشک ریزم های های این دل تنگ سته از من لرزه های اضطراب خفته در لبخند فرداهای من رفته تا اعماق دنیا های من ای مرا با شور شعر آمیخته اینهمه آتش به شعرم ریخته چون تب عشقم چنین افروختی لاجرم شعرم به آتش سوختی. "فروغ فرخزاد" از مجموعه: تولدی دیگر / عاشقانه دانلود آهنگ "عاشقانه" با صدای معین / از آلبوم پنجره / 1376 اشعار فروغ فرخزاد دانلود آهنگ عاشقانه معین دانلود آهنگ نیما دوشنبه 16 ت

دانلود آهنگ و موزیک ویدیوهای اجرا شده سریال آقازاده دانلود آهنگ های علی زندوکیلی برای سریال ایرانی آقازاده بهرنگ توفیقی direct download new song & music video Aghazadeh Series by Ali Zandvakili خلاصه داستان سریال «آقازاده» این سریال قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد است. سریال «آقازاده» در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند سریال قلب یخی دارد. این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد و در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت. شعار این سریال:”این قصه با خون تموم میشه…” می باشد. علی زندوکیلی برای «آقازاده» می خواند خواننده محبوب موسیقی پاپ سنتی قطعاتی را برای سریال شبکه نمایش خانگی «آقازاده» با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی می خواند. به گزارش روابط عمومی این سریال، او که پیش از این با اجرای ترانه تیتراژ سریال «بر سر دوراهی» در نوروز سال گذشته نخستین همکاری اش را با حامد عنقا رقم زده بود، در سریال تازه او نیز قطعاتی را اجرا می کند. او تیتراژهای مختلفی در تلویزیون کار کرده که نامزدی او در بخش بهترین ترانه تیتراژ در جشن حافظ را برای او به همراه داشته است. فروردین امسال که کنسرت های آنلاین مختلفی برگزار شد، علی زندوکیلی یکی از رکوردداران این رویداد به واسطه بازدید ۷میلیونی از کنسرتش بود. بازیگران «آقازاده» عبارتند از امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز، هنرمندی نیکی کریمی، نقش آفرینی متفاوتی از جمشید هاشم پور و محمدحسین لطیفی، با معرفی پردیس پورعابدینی.

دانلود آهنگ های سریال آقازاده