دانلود سریال ساخت ایران قسمت پنجم 5 فصل دوم 2 از یوتوب, دانلود رایگان کامل قسمت پنجم 5 فصل دوم 2 سریال ساخت ایران از یوتوب با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی, دانلود قسمت پنجم 5 فصل دوم 2 سریال ساخت ایران از یوتوب محصول شبکه نمایش خانگی ایرانی جدید ساخته برزو نیک نژاد بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه از یوتوب

دانلود قسمت پنجم فصل دوم ساخت ایران

بغل کرده است… بعد باورهایم را می‌گذارم زیر بالشم غلت می‌زنم تا گریه هایم را نشنوی… به کسی نگو مخاطب شعر های غمگین من تویی! شرم دارم زنی بفهمد مرا در آغوش گرفته ای و… عاشقم نشدی! "اهورا فروزان" برچسب‌ها: اشعار اهورا فروزان 3 نظر | توسط: نیما جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:03 ق.ظ تمام روز در این فکری … تمام روز در این فکری که چگونه صدایش بزنی تا برگردد و چگونه نگاهش کنی که دلش بلرزد و بماند. تمام روز در این فکری که حروف را چطور کنار هم بچینی که از ته دل بگویی "دوستش داری" آنقدر که دیگر پاهایش سست شوند و بماند که بماند! و تمام شب . . در این خیال پرسه بزنی که "ماندن" چه لذتی دارد…! "ارمغان مهدیقلی" برچسب‌ها: اشعار ارمغان مهدیقلی 1 نظر | توسط:

ساخت ایران - Sakht e Iran سال ساخت: 96 | پخش: 97 | پخش کننده: کول دانلود تهیه‌ کننده: منصور سهراب پور و امير پروين حسينى | کارگردان: برزو نیک نژاد

اسامی بازیگران قسمت پنجم 5 فصل دوم 2 ساخت ایران محمدرضا گلزار, امين حيايى, محسن كيايى، سارا بهرامی و سحر دولتشاهی.

کارگردان‌ «دردسرهای عظیم» ادامه داد: «اگر انشا‌لله مشکلی پیش نیاید و من بتوانم در خدمت این پروژه باشم و «ساخت ایران ۲» به سرانجام برسد، مطمئن باشید که با یک سریال کاملا متفاوت از هر لحاظ مواجه خواهید شد. من فیلم سینمایی‌ام را به تازگی به پایان رسانده‌ام و در این مدت هم حتما پیشنهاد سینمایی داشته‌ام، ولی از آنجایی‌که شبکه نمایش خانگی این روزها بازخورد خوبی میان مردم داشته است، ترجیح می‌دهم این فضا را تجربه کنم.« او درباره ویژگی‌های کار در شبکه نمایش خانگی هم تصریح کرد: «وقتی در شبکه نمایش خانگی کار می‌کنی، باید طوری کار کنی که مردم محصولی که تو می‌خواهی عرضه کنی را بخواهند. کار در شبکه نمایش خانگی به نظرم مقوله دیگری است و باید با حساسیت بیشتری کار کنی.» این کارگردان در پایان با اشاره به تلاش خودش و گروهی که در «ساخت ایران» با هم همکاری می‌کنند، گفت: «گروه بسیار خوبی را از سینما و تلویزیون دور هم جمع خواهیم کرد و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که حرفه‌ای کار کنیم. آن انرژی که از سوی مردم به من و گروه می‌رسد، قطعا در نتیجه کار تاثیر خواهد داشت. من هم ممکن است به عنوان یک کارگردان، کار ناموفقی داشته باشم اما همیشه سعی کرده‌ام سرم جلوی مرم پایین نباشد و دست پُر برایشان کاری بسازم. در این پروژه هم سعی می‌کنیم هر چه در توان داریم رو کنیم.»

خلاصه داستان قسمت پنجم 5 ساخت ایران 2: در اين فصل ادامه داستان فصل دوم با سناریویی جذاب تر روايت مى شود. ولی بیشتر لوکیشن ها به جای فرانسه، کشور چین می باشد.

دانلود قسمت پنجم فصل دوم ساخت ایران