دانلود قسمت سوم فصل سوم سریال شهرزاد با لینک مستقیم, دانلود رایگان کامل قسمت 3 سه فصل 3 سریال شهرزاد با لینک مستقیم راحت اسان کم حجم کیفیت بالا عالی, قسمت سوم 3 فصل سه 3 شهرزاد با لینک مستقیم سریال ایرانی جدید ساخته حسن فتحی بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه با لینک مستقیم

دانلود قسمت سوم فصل سوم شهرزاد

پس از مدتی‌ که جذابیت ما برایشان عادی شد ، متوجه می‌‌شوند که چقدر جایِ عشق در زندگی‌‌شان خالیست … می‌‌فهمند در جستجوی عشق‌های واقعی‌ باید ما را ترک کنند. تمامِ حرفِ من اینست که کاش آدم‌ها یاد بگیرند که "عشق پدیده‌ای حس کردنی است نه فکر کردنی" و کاش بفهمند که بعد از رفتنشان، عشقی‌ را که فکر می کرده اند دارند چه می‌کند با کسانی‌ که حس میکرده اند این ع نداشتن تو و از میان تمامِ آرزو ها دردناک ترینش نخواستن تو در نداشتنِ توست و کاش کاش گریزی بود از خوب تنگ شده صدایم کن! دلم برای دوست داشتنهای بی انتها برای شبهای تا صبح … بدون خواب برای خودم برای خودت پنجرههو مهتاب تنگ شده صدایم کن!

شهرزاد - Shahrzad نویسنده: حسن فتحی و نغمه ثمینی سال ساخت: 96 | پخش: 96 | پخش کننده: کول دانلود شمار بخش ها: 15 | تهیه‌ کننده: محمد امامی | کارگردان: حسن فتحی http://www.cooldownload.ir

خلاصه داستان قسمت سوم فصل 3 سریال شهرزاد ادامه داستان شهرزاد 2 است. در فصل سوم سناریو جذاب تر و تماشایی تر می شود و خبر احتمالی ازدواج دوباره شهرزاد و قباد می تواند باشد.

بازیگران قسمت سوم سریال شهرزاد 3 شهاب حسینی ، ترانه علیدوستی ، مصطفا زمانی ، پریناز ایزدیار، امیر جعفری ، گلاره عباسی، رضا کیانیان و…

زمان پخش قسمت سوم فصل سوم شهرزاد در شبکه نمایش خانگی زمستان 96.

امامی همچنین ادامه داد: بر اساس همین ایده بود که با سریال «شاهگوش» و آقای داود میرباقری َآشنا شدم. به نظر خودم آن زمان شروع کار خوبی داشتیم و سریال سنگینی را کار کردیم؛ آن هم با کارگردانی که در کارنامه‌اش «مختار» و «امام علی ع» را داشت. آن زمان برای آقای میرباقری هم فضای نمایش خانگی جدید بود، البته خوشبختانه ایشان به واسطه شناختی که از مخاطب دارند، در هر مدیومی با موفقیت حضور داشته‌اند.

دانلود قسمت سوم فصل سوم شهرزاد