دانلود رایگان فصل 8 مردگان متحرک کم حجم, دانلود فصل هشتم مردگان متحرک کم حجم با لینک مستقیم, دانلود دوبله پارسی سریال مردگان متحرک کم حجم 2017 فصل هشتم 8 با کیفیت بالا عالی بلوری به همراه
زیرنویس پارسی بدون نیاز به خریداری اشتراک ویژه

کند خیلی تنیده در حصارها خیلی وازَده از تکرارها… هیچ دلیلی جز نبودنت یک شبه دریا را کویر لوت نمی کند! "مریم نوابی نژاد" از کتاب: یک جنگل مداد حرف داشتم اگر … برچسبها: اشعار مریم نوابی نژاد، کتاب یک جنگل مداد حرف داشتم اگر 4 نظر | توسط: نیما یکشنبه 20 تیرماه سال 1395 ساعت 10:38 ق.ظ من با

خلاصه داستان فصل 8 سریال مردگان متحرککم حجم

در فصل هفتم و نیم فصل اول شاه خورد شدن کامل گرایمز ها بودیم که شاید برای خود من هم که یکی از طرفداران این سریال و اندرو لینکلن هستم زیاد جالب نبود ولی خوب با طولانی شدن فصل های سریال طبیعی هست که بخوان سریال رو از یکنواختی در بیارن و بهش جاذبه بدن البته قسمت یک فص ۷ از نظر بسیاری از طرفداران یک شاهکار درام بود در سبک خودش و شاکم حجمید دهن بسیاری از منتقدان رو با کیفیت بالای قسمت ۱ بتوان بست ولی باز هم نمیشه از این گذشت که سریال از محیط اصلی خودش که مبارزه با زامبی ها بوده و اونها تهدید اصلی به حساب میومدن دور شده و سازندگان سریال اگر میخوان در فصل های پایانی هم موفقیت فصل های ابتدایی رو داشته باشن حتمآ باید به موضوع اصلی یعنی واکر ها بپردازن تا پیش از این ریزش مخاطب رو تجربه نکنن ، خوب تا اینجای کار دیدیم که نگان همه چیز ریک و افرادش رو صاحب شده و در نیم فصل دوم هم که هنوز شروع نشده ریک صد در صد با چیزی که در قسمت آخر نیم فصل اول فصل جاری Walking Dead دیدم ، باج دادن به نگان رو فراموش کرده و میخواد که انتقام سختی ازش بگیره و در نیمه دوم فصل هم احتمالا چند جامعه مختلف که در سریال مشاهده کردیم توسط ریک با هم متحد میشن و به نگان حمله میکنن و قسمت های فصل هشتم هم از درگیری ریک و نگان شروع خواهد شد ، چون با ریتمی که سریال داره پیش میره به هیچ وجه نمیتونیم تصور این حماسه رو در فصل جاری ببینیم و باید اون رو به احتما زیاد به فصل هشتم سریال مردگان متحرک The Walking Dead Season 8 موکول کنیم.

فصل 8 مردگان متحرک

دانلود فصل هشتم مردگان متحرک 2017

دانلود فصل هشتم مردگان متحرک